Vi är på gång

Pust och stånk. Nu när dansuppvisningen med From The Street är avklarad finns det äntligen lite tid till att andas ut. Vi har kämpat på bra varenda dag den här veckan, så nu är det himla skönt att få vila huvudet och kroppen ett tag. Men vilan blir inte särskilt långvarig. Nästa helg bär det av till Stockholm för dansuppvisning där! Ska bli jätteroligt.

Vad jag borde göra nu:
duscha
plugga inför nationellt prov i matte
plugga inför slutprov i kemi
dammsuga
bädda sängen
ta bort en död geting från mitt golv (uäk!)

Vad det egentligen lutar mot:
se ett sex and the city-avsnitt

Kommentarer
Postat av: blue

en söt kommentar kommer skickandesssss. schöning var där btw.

2011-05-18 @ 15:32:43
Postat av: arg kille p12

inte så många inlägg va

2011-05-19 @ 13:37:07
Postat av: kom ihåg mig?

skriver min sötakommentar här

2011-05-19 @ 13:40:43
URL: http://www.youtube.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback