Jag är helt enkelt ett geni.

Jag kom på en genialisk idé här om dagen. (Nåväl, åtminstone enligt mitt eget tycke.) Jag är verkligen ingen morgonmänniska, och har därför väldigt svårt att komma igång på mornarna. Allting känns bara så segt och meningslöst tycker jag. Men nu ska det bli ändring på det, för jag kom nämligen på hur man kan försöka motverka tröttheten och istället bli PEPP!

Gör följande:
1. Tag en tom cd-skiva och placera den i datorn.
2. Bränn ned alla dina bästa kom-igång-låtar på skivan.
3. Tag ut cd-skivan ur datorn.
4. Placera skivan i din stereo, placera därefter dosan till stereon på ditt nattduksbord.
5. Dagen därpå när du vaknar, sträck dig efter dosan och sätt igång stereon.

Och voilá! Peppad på livet som aldrig förr!


Klicka på kasetten så får du höra min bästa pepp-lista.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback