En liten söndagslista

Sex saker jag tycker väldigt mycket om.



Att få handskrivna brev och vykort i postlådan.
Man skickar alldeles för få brev idag tycker jag. Dax att det blir ändring på det. Jag brukar köpa med mig roliga vykort då och då som jag någon gång när jag får tid ska skicka till personer jag tycker om.


Paket och allt vad det innebär.
Kreativa paketinslagningar är det bästa jag vet! Så himla mycket skojigare än en vanlig trist inslagning från affären. Sen är paket med temainnehåll också en stor favorit.


Burkar.
Dels för att jag tycker burkar är fina, men också för att man kan fylla dem med så mycket roligt. Vad sägs om fina godisar, eller varför inte knappar? Små stenar eller bakverk går lika bra det.


Grafiska tavlor.
Helst med text. Kan inte få nog! När jag flyttar till en egen lägenhet ska jag fylla den med intressanta små ord och budskap på de mest oväntade ställena.



Pyssel.
Åter igen, jag älskar att låta kreativiteten flöda. Om än inte mer att få ta del av andras kreativitet. Jag kan sitta och plöja igenom tusentals pysselbloggar utan att tröttna. Det är faktiskt den första kategorin jag går in på när jag hittar en ny blogg.


Potatis.
I alla dess former och storlekar. Det finns ju så oändligt mycket att göra med potatis. För att nämna några exempel: Hasselbackspotatis, klyftpotatis, jugopotatis, potatismos, pommes frites, chips. Mums!

Bilderna är inte mina.

Kommentarer
Postat av: Nadia

Åh, jag älskar också potatis! Det är ju så himla gott! :3

2011-10-31 @ 12:32:44
URL: http://blibble.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback