Festivalsommar

Hej förresten, saknat mig?

Ska ni på någon festival i sommar? Jag funderar på att åka på Peace & Love. Har velat åka dit förut, men det har inte blivit av på grund av oroliga föräldrar. Men den här sommaren är jag ju 18, så nu ska väl inte vara några problem längre.



Är himla sugen att åka på årets Peace & Love då flertalet av mina favoriter kommer dit. Man kan ju bara inte missa en sådan pang-chans; att få se Kent för tredje gången! Här nedan har jag markerat några band/artister som jag gärna skulle vilja se på festivalen.


Nå, vad säger ni? Blir det någon festival i sommar?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej och hurra! Tack för att du är med och kämpar mot nätmobbing! Verkligen!!



Angående P&L tycker jag verkligen du ska åka. Bästa festivalen jag vet! Men så har jag varit där i 10 år också :)

2012-03-20 @ 21:51:48
Postat av: emma persson

Önskar att jag skulle dit, men jobbar tyvärr. Artisterna är asfeta iallafall :)



Och som svar på din kommentar TACK! :D haha, har aldrig sett på Grey's Anatomy men efter lite research så får jag ta det som en komplimang, haha :)

2012-05-13 @ 19:42:07
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback