Mobilblogg

Hej på er. Om min frånvaro fått er att undra huruvida jag är vid liv eller inte så kan jag glädja er med att jo, jag lever faktiskt. Det har bara råkat vara himla mycket på gång i skolan, så jag har helt enkelt fått prioritera. Igår var det julskyltning i Bollnäs. Det innebär att affärerna har öppet lite längre, luciakandidaterna sjunger sånger och folk sätter upp stånd och säljer knäckäpplen. Brukar vara en himla mysig söndag, men igår var det allt annat än julstämning på torget. Jag, Jennifer och Tove skulle sälja armband, så vi laddade upp med bord, duk, pepparkakor och lykta, men vad vi inte räknade med var att det skulle regna halva dagen. Det fullkomligt vräkte ner! Lyckligtvis löste det sig så att vi fick stå under tak, men någon vidare julstämning var det dessvärre inte. Synd tyckte vi. Armbanden säljer vi genom ett projektarbete i skolan, men mer om det en annan gång. Nu måste jag återvända till skolarbetet. Adjöken fröken!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback