Oväntat huh?

Hej kompisar!

Ni undrar säkert vart jag tagit vägen. Men här är jag! Livs levande och allt. Anledningen till denna spontana bloggpaus var på grund av krånglande datorer, vilket gjorde att jag bara blev less på att göra något överhuvudtaget. Men nu har allt ordnat sig, och allt ska (förhoppningsvis) flyta på som vanligt igen.

Hittills idag har jag bara varit på gymmet och pumpat biceps och rygg. Har en hel del skolarbeten att ta uti med så småningom, men ikväll ska jag iväg till Ebba för filmmys. "Hemmagjorda" popcorn har jag till och med blivit lovad, det ni!


Jag har nya brillor förresten!

Kommentarer
Postat av: emma

oväntat och ack så efterlängtat!

2011-09-18 @ 12:39:57
URL: http://emmasvensson.blogg.se/
Postat av: Alice Rammelt

Otroligt fina headerbilder!

2011-09-19 @ 21:04:16

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback