Vad fasiken är det här?

Det är så himla mycket som behövs göras, kommas ihåg, skrivas ned, beslutas etc etc etc.. Huvudet är så överhettat att det nästan ryker om mig när jag går. Men Jasmine, deppa inte ihop nu för det är glada nyheter på G! Nu har du ju haft jullov massor av härliga dagar och alltså haft massor av tid att ta tag i alla måsten, dessutom har du några kvar också. Jamen TJOHO vad bra! Tur att jag planerade mitt lov strategiskt så att jag inte behöver göra allt i sista sekunden nu igen. Eller hur var det nu? Eh...


Tjej med massor av frågetecken inuti skallen. Är det någon vänlig själ som kanske skulle kunna räta ut mitt allra största frågetecken? Är ni beredda? Okej, här kommer det; hur fasiken är det tänkt att man någonsin ska kunna hitta rätt i denna eviga högskoledjungel?


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback