Tillbakablick

Låt oss ta en titt på vad jag haft för mig den sista tiden.


Jag har varit med fina vänner.


Jag och Magnus har varit på marknad och tittat på olika fordon. Jag älskar marknader, dessvärre tror jag inte att Magnus gillar det så mycket längre efter den där dagen. Vi gick och gick och gick. Och gick lite till. "Kan vi sätta oss snaaaaart?" var en ständigt återkommande fråga.


Haft dansuppvisning i Bollnäs med härligaste gänget från "from the street". Fick blommor av Johan efteråt. De hann bli lite ledsna medans jag gick hem men repade sig snabbt så fort de fått sitt vatten.


Och så äntligen kom helgen då From The Street skulle uppträda i Stockholm. Det var så himla roligt, ville aldrig åka hem. Vi sjöng på t-banan, sprang på stan och shoppade, gick på grönalund, myste på kvällarna och dansade på disco. Här är jag och Newin i världens härligaste park där vi skulle ha picnic.


Theresa, Erica och Ebba i samma park.


Och så var det med det.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Fy fan vad kul vi hade:) mycket jobb som verkligen gav resultat!

Sv:Tack gummita,!!!

2011-06-24 @ 09:22:58
URL: http://Magdalenaq.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback