Klockan 23:29

Mitt problem med bloggandet är att jag sällan skriver, och då får jag sedan dåligt samvete när jag får höra av er som läser att jag borde blogga oftare. Så när jag väl sätter mig ner och ska skriva ett inlägg vill jag ju såklart nå upp till era förväntningar och skriva något tillräckligt intressant. Dessvärre resulterar det oftast i att jag aldrig skriver klart mina inlägg utan bara sparar dem som utkast. Jag vet inte hur många ofärdiga texter jag har som ligger och väntar på att finslipas. Många handlar om genus och jämställdhet. Andra om träning. Önskar att jag skulle finna energi till att verkligen sätta mig och ta itu med alltsammans. För det handlar ju om sådant som jag tycker är viktigt. Information och tankar som är viktiga att sprida vidare liksom.

Jag har även en hel drös med bilder som jag gärna skulle vilja publicera här. Men tills dess den dagen kommer får ni hålla till godo med det lilla som finns. Tack för att ni är så förstående :* Det är trevligt att ni kikar in här ändå.


peace out


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback