I min träningsväska

Vad jag har med mig beror egentligen lite på vad jag ska göra. Är det ett vanligt träningspass jag ska på så har jag med mig träningskläder och skor (såklart), vattenflaska, hörlurar och en hårsnodd (obs, mycket viktigt!). Ska jag iväg på dansträning så blir det lite annorlunda. Det senaste året har jag haft båda grupperna som jag dansar i efter varandra, alltså HDT* 2,5 tim och sedan Dansoteket 1,5 tim. Då har jag med mig varma överdragskläder att ha på mig mellan danserna så jag inte hinner bli kall. Jag har även med mig två par olika dansskor. En frukt eller två och kanske en drickyoghurt att stoppa i mig mellan de båda träningarna. Självklart har jag med mig allt det jag nämnde ovan till danspassen också (nåja, kanske inte hörlurarna då).

*HDT= Hälsinglands dansteater.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback