Host, fräs, snörvel

Hejsan kära läsare :) Hoppas ni mår bra idag. Själv är jag fortfarande en aning krasslig, men det är ingen fara. Åkte ju på att bli sjuk efter ett antal träningspass som min kropp inte var van vid. Jag hoppas att jag återhämtar mig kvickt.

Ikväll ska jag och farmor bege oss till knupbodarna, för vi ska nämligen gå på sägensafari. Det blir premiär för båda av oss och det ska bli himla roligt tycker jag. Har hört från både höger och vänster att det ska vara väldigt bra och spännande. Man går alltså en tur genom skogen med en "guide" och stöter på ett antal "väsen" - allt detta under kvällen/natten. Här har ni hemsidan om ni vill veta mer: http://www.sagensafari.se/.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback