Bara en massa skoj

Goddagens bloggläsare! Hoppas ni också är ute i solen om dagarna. Det gäller att ta vara på det lilla vi får här i vårt avlånga land ;)

Igår hade jag verkligen inte tid att sätta mig vid datorn. Jag gjorde ärenden lite överallt, kors och tvärs över hela stan. Och ändå hann jag umgås med både Johan på dagen och sedan tjejerna på kvällen. Vi hade picknick och mys på långnäs. Hemskt mysigt ska ni veta!





Ikväll tänkte jag bege mig till Edsbyn för att gå på Persmässan. Ska bli himla skojigt!




Kommentarer
Postat av: Emma

SV: ja men absolut! inte gör det något e. du hade inte ens behövt skrivit dit att det var min bild heller haha :)

2011-07-29 @ 22:06:02
URL: http://emmasvensson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback