Nu så

Kom hem från ett rungande Zumba-pass för inte så länge sedan. Det var första gången jag provade på det, så jag var lite ovan. Men det var jättekul och en bra träningsform! Zumba blir det fler gånger.

Har börjat träna nu igen efter lovet, och mer intensivt än någonsin denna vecka! Låt oss ta en titt på vad jag haft för mig hittills...

Lördag: Dans 240 min
Söndag: -
Måndag: Dans 240 min
Tisdag: Zumba 60 min
och imorgon..
Onsdag:
Gym 80 min, "Svett" express 45 min


Och nej, jag skojar inte med att jag dansat 4 timmar! Är man hård så är man haha. Nä, men är faktiskt väldigt stolt över oss att vi grejade det. Har även fått i läxa att göra arm- och rumpövningar 3 ggr till den här veckan. Jag kommer bli biffigare än killarna på gymmet när det här är över. HE-HE!

Så stenhård.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback