Tillbaka med ett glatt humör

Har varit ungefär en veckas paus med bloggandet, ber om ursäkt till er som kikat in varje dag i hopp om nåt nytt. Lusten har bara inte fallit på. Men så kan det ju vara ibland.

Nå, vad har då hänt under tiden?


Eftersom dansen haft uppehåll och inte startat förens imorgon, så var jag iväg på ett gruppträningspass i onsdags. "Svett" express hette det på Odengymmet. Kan tänka mig att det liknar step en aning. Man använder sig nämligen av lådor som man går upp och ner på samtidigt som man gör rörelser till. Det var hur som helst väldigt kul, så det är nog någonting jag tänker fortsätta med. 18:15-19:00 på onsdagar som sagt!

gfdgf
Ungefär såhär såg det ut. Bild från Google.

Skolan har kört igång, och så även mitt godisstopp på vardagar. Japp! Härmed käkar jag endast sådant som betraktas som godis på lördagar, och därmed basta. Tävlar med min pojkvän, och jag tänker inte låta honom vinna.

Igår var det audition för Hälsinglands Dansteater. Och jag ska säga er att det var en stor lättnad att veta att mitt kontrakt gäller ända till sommaren! Minns hur nervös jag var när jag gjorde min audition i somras. Det var hemskt. Men vi hade riktigt roligt allihop igår, så jag hoppas och tror att ingen som sökte mådde lika dåligt som jag gjorde. Jag har ju en tendens att oroa mig alldeles för mycket.. 

Och för er som undrar hur det gick med mina önskningar om rea, vackert väder etc förra måndagen, de gick nästan i uppfyllelse! Det var tokmycket rea i alla affärer, och det var okej-att-gå-utan-mössa-och-vantar-varmt! Dock blev det ruggigt kallt när vi skulle bege oss hemåt, så det ger ett stort MINUS.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback