Darkness

Någonting som blivit väldigt poppis inom modebranschen på sistone är mörka läppstift. Var och varannan stilikon bär det, likaså modellerna på catwalken. Men vad tycker egentligen vi vanliga människor om detta fenomen? Jag kan då ärligt säga att jag aldrig sett någon på stan med syrenlila läppar. Fast då är ju läppstift över huvud taget rätt sällsynt här i Bollnäs. Trist! Jag tycker att det är urfint med färgade läppar. Själv har jag två favoriter som jag brukar växla mellan. Ett mörklila/rött och ett knalligt orangerött. Dessvärre har jag inte införskaffat mig en läppenna än, så det blir till att springa och bättra på färgen stup i ett för att det ska sitta.

Såhär såg jag ut en dag med mitt mörka. Tyvärr blev blixten så hård mot mitt ansikte att allting bara blev vitt och konstigt.



Skulle du kunna ha mörka läppar utan att känna dig obekväm? Kanske trivs du inte i någon färg alls? Berätta gärna, skulle vara intressant att höra vad andra tycker.




Kommentarer
Postat av: magdalenaq

jag älskar det. Har haft på mig det flera gånger, mitt är mörk lila från make up store, men den ät jätte konstig att sätta på så ska försöka hitta någon ny:)

2011-02-16 @ 10:24:48
URL: http://magdalenaq.se
Postat av: Lisa

Jag älskar mörka läppstift, så fint!

Dra på ett lager puder på läpparna eller en ögonskugga i ungefär samma färg som läppstiftet så håller det lite längre :)

2011-02-19 @ 23:20:41
URL: http://fashionclaw.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja men köp dom, helt klart värt pengarna:) och dom är jätte sköna att gå i;) 

Ja jag gillar att ha de:) men kan tänka att du mä passar i det:D med ditt låga blonda hår;)

2011-02-21 @ 21:44:48
URL: http://Magdalenaq.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback