Dance dance

Hej på er!

Så roligt att ni fortfarande kikar in här varenda dag trots att det blitt lite si och så med uppdateringen här på senaste tiden. Det är trevligt att veta att folk intresserar sig så pass mycket att de tar sig tid att komma hit ändå.

Hittills har dagen sett ut så att jag haft dansuppvisning på tingshustorget och käkat lunch på max. Senare ska jag väl ta och cykla iväg till mina kära kamrater hade jag tänkt.

Här nedan; bilder på en dansande Jasmine, fotad av rara Emma Svensson. Klicka här för att komma till hennes blogg och ta del av fler av hennes fotografier! DO IT ;)

f


Kommentarer
Postat av: Elin

Ni var grymma hela bunten! :)



Kram på dig !

2010-10-09 @ 17:18:50
URL: http://stylemefamous.devote.se
Postat av: magdalenaq

Snygga bilder babe!!

Det är bara för dig att hoppa in på balett lektionerna:) Okey men kolla med dom hur de blir så kan du bara säga till mig om du kan komma eller inte:)

2010-10-10 @ 18:29:26
URL: http://magdalenaq.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback