Skitgrejer

Godmorgon!

Sitter och dör en smula. Dels för att när jag väl tar mig i kragen och ska fixa bloggdesignen så sätter den igång och krånglar som aldrig förr, men också för att jag hittat en så vansinnigt snygg kavaj. Jag som bara har för stora kavajer tycker att det är dax att skaffa sig en i ordentlig storlek.. Kan man ha det som ursäkt för att bränna massa pengar? Jag vet inte det ja.. "Vad kan det vara för en stilig kavaj?" undrar ni. "Pilutta er", säger jag. Jag tänker inte tala om'et. Först ska den bli min ;)

Känner ni frustrationen komma krypande nu? Då vet ni hur jag kände mig när jag satt med bloggdesignen hela kvällen igår. Jag fixade, ändrade och modifierade, men inte ville den ge vika. Jäkla krångel alltså! Snart ger jag upp.

Nu ska jag återgå till att plugga fysik. Adios!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback