Hejdå balett

Sitter och försöker stretcha baksida ben lite lätt mot stolarna bredvid mig (Har ockuperat köket nämligen) men det går inget vidare bra. Som varenda vanlig onsdag var jag och dansade igår ikväll. Det skulle jag egentligen gjort nu med. Just precis nu skulle jag kanske legat på golvet och töjt höfter, sträckt ut ben, pointat fötter. Men nu är det slut med det.



Fick reda på att det inte blir några fler balettlektioner för min del. Hemskt trist tycker jag. Vår lärare kunde inte träna oss mer varken nu eller senare i år. Det är synd, med tanke på hur mycket jag gillade just balettlektionerna. Visst kan balett vara krångligt och jobbigt, men det är en himla bra träning och man lär sig väldigt mycket teknik. Ja, synd tycker jag.

Kommentarer
Postat av: magdalenaq

baletten måste man ha om man ska utvecklas och bygga muskler på rätt sätt. Så du är varmt välkommen dansa balett hos mig på tisdagar klockan17:30-18.30:)

2010-10-10 @ 08:31:39
URL: http://magdalenaq.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback