Hej hopp

"Godmorgon" så att säga såhär på eftermiddagen. Har haft så fullt upp med att plugga hela dagen att jag inte kunnat avsätta minsta sekund för något annat. Bara råpluggat sen jag vaknade!!

Eh, njä. Riktigt så var det kanske inte.


Fast en hel del har jag faktiskt hunnit med. Läst igenom kapitlet i kemin, rensat min dator på virus, varit och kikat i affärer, bäddat rent i sängen och pratat i telefon med pojkvän. Att jag egentligen har trehundrafemtioelva saker till på listan att göra hör inte hit. Icke sa nicke.

Tänkte vara duktig och visa bild på mig själv också. Kör på Au Naturell idag!


och i svartvitt..................

Kommentarer
Postat av: emma

svar; Ja, tack för tipset på den hemsidan! Ska försöka ta mig tid att läsa igenom det senare. Men photoshop ja.. Det skulle ju vara ett väldigt bra hjälpmedel att ha det till hands, dock har jag inte det. Det ser oftast mycket bättre och fräschare ut om man ordnar allt med headern i det programet. Då tänker jag på både text och bild. Trots allt har jag gjort ett antal designer till vänner ändå som blivit nöjda, men till mig själv verkar det näst intill omöjligt hehe.. Men eftersom jag inte har någon specifik fråga om hur man riktigt gör, skulle inte du kunna trixa ihop en header till mig då ? En tanke bara. Du behöver absolut inte, och om varken tid eller ork finns måste du säga ifrån.

2010-10-10 @ 17:38:57
URL: http://emmasvensson.blogg.se/
Postat av: emma

svar; Ja, tack för tipset på hemsidan! Så fort jag får tid ska jag sätta mig och läsa igenom det där och försöka bli förstående. Och ja.. Photoshop. Det skulle vara en stor fördel att ha det som en hjälpande hand, dock har jag inte det. Plus att jag nog inte skulle förstå mig så mycket om det heller om jag hade det, haha. Konstigt nog har jag gjort ett antal designer till vänner som faktiskt blivit jätte nöjda, men att göra en till mig själv verkar näst intill omöjligt..



Men eftersom jag inte har någon specifik fråga om hur man riktigt gör, skulle inte du kunna försöka trixa ihop en header till mig då? En tanke bara. Eftersom du har bättre tillgångar till program och så. Och dessutom tror jag nog du kan betydligt mer än mig om internetdesign! Om du känner att ork och tid inte finns måste du säga till. Du behöver verkligen inte, men jag ber dig utifall du skulle ha lust.

2010-10-10 @ 17:44:17
URL: http://emmasvensson.blogg.se/
Postat av: emma

Oj, det blev visst två kommentarer. :o trodde den första inte kom iväg, haha!

2010-10-10 @ 17:45:08
URL: http://emmasvensson.blogg.se/
Postat av: emma

Oj det blev visst två kommentarer! :o trodde den första aldrig kom iväg, haha.

2010-10-10 @ 17:46:11
URL: http://emmasvensson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback