Sicket dilemma

Vad härligt att så många av er nya besökare verkar vilja stanna :) Kul.

Blev förfrågad av grabbarna bus ifall jag hade lust att hänga med till Gävle på bio och middag imorgon. Tro mig, DET HAR JAG! Dessvärre vet jag inte om min plånbok har vidare lust. Det kommer att bränna till rejält i så fall såhär i juletider. Har ju redan hunnit spendera en och en annan slant på julklappar. Bör kanske tilläggas att en snyggsnygg klänning också slank med. Jag är långt ifrån pank, men ändå. Man är väl mån om sina stackars pengar.......

Bion som vi (antagligen) ska gå på är Harry Potter och dödsrelikerna. Jag som inte ens har läst halvblodsprinsen än. Stackars lilla jag hinner inte med bland alla dessa hajpade fantasystorys. Men det är väl smällar man får ta helt enkelt när man väljer att läsa extra mycket matte och fysik...

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Nu har jag lagt upp bild om du vill titta :)

Vad ska Magnus göra för tatuering då, och var? :)

2010-11-19 @ 22:47:44
URL: http://940126.blogspot.com
Postat av: Anonym

vart är den där klänningen ifrån för affär ? :)

2010-11-20 @ 21:54:12
Postat av: Anonym

från vilken affär kommer den där klänningen ? :)

2010-11-20 @ 21:54:51

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback