Revy

Trist att det är sådan skuttig uppdatering här, eller hur? Jag vet ju själv hur det är att klicka sig in på en blogg med uppdatering segare än sirap. Uruselt!

Ni får skylla på mina lärare vars favoritsyssla verkar vara att planera in alla prov på samma veckor. Låt oss till exempel kika på nästa veckas kommande provdagar. Få se nu, måndag, onsdag, torsdag och fredag var det ja. Veckorna efter den är det två kursprov inplanerade. Ja, är det inte härligt att få gå i skolan så säg?

Här kommer några bilder från den tiden då jag faktiskt hade ett liv. Saknar mina brudar, så det får bli på dom.


Innan Björn Rosenström förra året.


Picknick på långäs i somras.


Klassresan i 9:an.


Födelsedagsfirande för mig, Pernilla och Helena.


Badhuset för oss själva en kväll för länge länge sen.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja men hej jag saknar med.

Måste ta och hitt på nå snart, hela högen!

<3

2010-11-26 @ 20:23:40
URL: http://cissilaarsson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Sv: Ja men jullovet blir finfint det! :)))

Lycka till med att tusen prov och skit du har! ;)

2010-11-26 @ 20:56:48
URL: http://cissilaarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback