Fin dag, inte sant?

Morsning korsning alla monsterdiggare! Hur har eran dag varit hittills? Min har iallafall varit toppen, tackar som frågar.

Jag och familjen har varit och bowlat, vilket jag inte har gjort på flera år! Konstigt nog så lyckades jag ändå sno åt mig titeln som segrare. Måste vara på grund av all träning på wii ;) Tänka sig att tvspel kunde komma till sådan nytta hehe.


Nu ligger jag bara och väntar på käk. Och inte vilket käk som helst heller, det serveras tacos idag! MUMMA. Det är väl grejer det hörni? Har jag ytterligare lite tur så kommer även Magnus och knackar på dörren snart. Senare åker vi hem till mamma och har filmkväll bara vi två. Kan det bli bättre? Tänkte vara en god flickvän och gå ner till köket för att ordna några chokladbollar nu. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Skönt, hihi :)

Tusen tack!

2010-11-06 @ 20:43:18
URL: http://hannahsfoto.blogg.se/
Postat av: FotografOliviaOlsson

Bevaka via blogglovin :) ?



www.oliviasphotolife.blogg.se



Puss<3

2010-11-06 @ 21:14:47
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback