De olika delarna

Jag har tänkt på en sak. Fy vad sur jag ser ut i min header, likaså profilbilden. Ja, jag skulle då verkligen inte tänka att "hey, den där tjejen verkar vara en riktig hyvens prick. Henne skriver jag till" Nä, snarare nåt i stil med "vilken bitch, hon verkar vara urtråkig. Blääää". Precis så, ungefär. Och sen designen också! Grå! Vad är egentligen det för färg att ha på sin blogg? Ungefär "hej, jag har ingen personlighet".

Jag tror vi kan konstatera att ingenting på min bloggs utseende egentligen speglar mig.

Jag är ju en såndär tjej som inte kan hålla sig för skratt ens i två minuter. Jag är ju hon den där som går med prinsessklänningar mitt i vintern, bara för att det råkar vara snyggt just då (även om det är -30!!). Den som alltid kommer med knäppa idéer, som att ha picknick på vardagsrumsgolvet. Jag gillar små hattar, och köper gärna en kesoburk och moläter i en park någonstans. Hjärtan i ansiktet, och förresten lite varstans, kan vara det finaste som finns en tråkig tisdagsmorgon. En annan dag kanske jag drömmer om att gifta mig med Jack Sparrow.

Den där tjejen uppe i min header däremot. Hon ser mest ut att gå omkring och vara sur dagarna i ända. Nä, henne kan vi kasta i ett sopnedkast någonstans tycker jag, så kan hon sitta där och sura med sina ruttna bananer.

Så för att påminna mig själv att aldrig bli som hon, så ska jag vara döhäftig imorgon. Jajamen, hela dagen ska jag vara råcool. Tror ni jag lyckas? Nå, det återstår att se.


Kommentarer
Postat av: sofia

fin blogg, jag gillar din header :)

2010-05-20 @ 11:22:57
URL: http://sofiatyp.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag tänkte på the grudge när jag såg mitterst bilden, haha! ;D

2010-05-20 @ 12:01:43
URL: http://cissilaarsson.blogg.se/
Postat av: idasvante

Najs blogg!:)

2010-05-20 @ 12:35:03
URL: http://idasvantes.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback