En rungande lista

Nu var det tillräckligt länge sedan vi körde en lista, så nu kör vi!

Dans
Alla olika former och stilar! Partydans eller dans som intresse spelar ingen roll, det är lika kul alltihop. Jag själv har ju dansen som ett intresse, vilket jag tränar en gång i veckan än så länge, och alltid efter varje träning liksom sprudlar kroppen av endorfiner. Jag blir på så himla bra humör helt enkelt. Och det är ganska fräckt också att kunna uttrycka känslor med hjälp av dans. Jag beundrar dem som har den förmågan. Hylla dansen!

Riktiga vänner
Är det inte härligt så säg, att veta att du har någon som backar upp dig oavsett vad? Jag är lyckligt lottad som har en hel hop av just dessa. Det är inte alla som har det. Alltför ofta händer det att människor man trodde var sina vänner sviker och hugger en i ryggen. Sånt gör mig ledsen, men framförallt arg. Sådana kan man gott kasta i en sopcontainer någonstans. Där hör de hemma! Nej, en riktig vän som finns där i vått och torrt, det är grejer det.


♦ Ouppdaterade bloggar
Okej, det här kanske uppfattas som en diss till mig själv då jag faktiskt inte heller är världens mest uppdaterande donna, men det är faktiskt bland det värsta jag vet när folk vill att man ska läsa deras bloggar, men sedan har en förskräcklig uppdatering. Det är så frustrerande att kika in på samma blogg hundraelva gånger för att varenda gång finna samma gamla skruttinlägg. Jaja, nu ska jag sluta vara bitter. Till nästa punkt!

Överdrivet många prov, läxor etc
Visst, det kanske är vettigt till viss mån men det måste väl ändå för fasen finnas gränser?! Nej, lärare som tycker att elever borde sitta hemma och plugga dagarna i ända istället för att ha en fritid kan gå och lägga sig. End of story.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag hatar också ouppdaterade bloggar! Fast jag gillar dej även om du inte uppdaterar ofta :D och just nu har jag bloggtorka...

2010-05-03 @ 14:05:24
URL: http://lisapralin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback