Kvickt nu då

Sådär ja! Nu var snart även den här skoldagen avklarad. Imorgon är det en snabb tripp till järvzoo och sedan....... FRIHET! Ska bli så utomordentligt skönt med lov. För min och Magnus del blir det fjällen för hela slanten. Hurtigt fjällfolk, ordentlig snö, stora skidbackar och frisk luft. Passar mig utmärkt!

Kan nästan (observera nästan!) lova ett roligare inlägg senare efter skolan. Tänkte fortsätta på den här duktiga bloggskrivarstilen ;) Skulle vilja kika in på H&M's hemsida, men det är nog bäst om jag håller mig så långt borta från frestelser som möjligt. Inget inlägg om kläder eller skor alltså........ Yada yada, nu ska jag fortsätta med engelskan. Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback