Är det sommar snart?

Blogginlägg tillägnat en viss Lisa Holmström ;)

Hej och hå vad dagarna flyger iväg. Nu är det bara åtta rutor kvar i kalendern, sen är det sommarlov och allt vad det innebär. Då jag har en hel del spring i benen som behöver få komma ut ska det bli hemskt skönt. Men också lite ledsamt faktiskt. Jag kommer sakna att ha hela min knasklass samlad, även om det så bara är över ett fjuttigt sommarlov. Men just därför har jag kommit på den brillianta iden att ha möten varje vecka kl 9:00 i min trädgård. Då ska alla få dela med sig av vad sommaren haft att erbjuda och vi ska fika och ha det sååå trevligt. Eller njae.....Kanske inte. Men avskeds-picknick i gräset måste vi iallafall ha!

Här nedan har vi min lilla avslutningsklänning. Lagom söt och somrig tycker jag. Somliga kanske anser att den inte lämpar sig att spela brännboll i, men vet ni vad, det tycker då banne mig jag! Det blir en perfekt vinnarklänning ;)

Nej vet ni vad, hög tid att sussa. Det är en dag imorgon också. Hörs då, promise! Adjööööööken

Kommentarer
Postat av: Lisa

Såna där kläder är ju som gjorda för brännbollsspelande! ;D

2010-06-04 @ 12:55:14
URL: http://lisapralin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback