Det är vädrets fel, jag lovar!

Godkväll alla ni sötisar som läser min blogg trots bristande uppdatering!

Kanske skulle ta och börja med en fin liten resumé.

• I tisdags hängde jag med några sköna filurer vid namn Patrik, Jappe, "Gunnar", Philipp och Rasmus. Som så många andra dagar slutade även denna med bad och pizzeria-besök. Finns inte så mycket annat att berätta. Helt klart godkänd kväll iallafall.

• Igår umgicks jag med Sara, Pontus och "Eriksson". En mycket efterlängtad trio måste jag påstå. Vi myste på som aldrig förr. Mys vid vattnet, mys på stentrappor och mys på gräset. Fick även tillfälle att träffa Pontus förtjusande mö. Senare på kvällen mötte vi upp andra trevliga människor också, men det är en annan femma.

• (Och slutligen.......)Idag är det Gunnar aka. Per Viklunds 18-årsdag, så med en bild av hans allra bästa sida säger vi grattis.


Inget partyfirande idag, däremot tänkte vi bege oss ner mot tranan imorgon kväll. Det sägs ju att dansgolvet ska vara ganska så ordentligt inbäddat i SKUM. Så skumt..............hehe. Jo det ska bli spännande att se hur det går om man adderar skumparty med höga klackar. En liten fågel viskade i mitt öra att det kanske finns bättre kombon, men sen är ju frågan om man verkligen ska lita så mycket på fåglar som pratar heller. Knivigt läge det där hörni.


Kommentarer
Postat av: Gunnar and you know it bob!

tack bob för ni gjorde kvällen awesome :D!

hoppas allt är bra med dig! du får din tårtplatta? snart, :) tack så mycket!

2010-08-11 @ 03:22:23

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback