Resumé

Idag kan jag faktiskt beskylla min dåliga uppdatering på sol och bad. Befann mig på orbaden tillsammans med pojkvän och familj. Min rygg samt höft och lår är numera vidbrända, luktar nästan stekos av mig här. Ser alltså ICKE fram emot nattens rullerull-rullingar bland skrynkliga lakan. Något säger mig att det kommer kännas en hel del...............

Har även hunnit med att fixa ett par jeans-shorts. Tror jag var det enda flickebarnet i hela Sverige utan sådana i sin ägo - och så kan vi ju verkligen inte ha det!! Fniss. Så nu kanske klädproblematiken inför tranan (nattklubb) med skum är löst. Kanske. Det återstår att se helt enkelt.

Är helt superduperbautaslut efter den långa stekheta dagen, så nu tror jag faktiskt att jag ger upp med att försöka samla ork till att visa shortsen. Det får bli en annan dag (den här gången lovar jag! Nästan). Det är väl ändå inget speciellt att se egentligen. Vem har inte sett ett par shorts utav jeanstyg nu för tiden anyways. Med det tackar jag för mig! Godnatt.

Vänner, vad gör jag imorgon?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback