Goodmorning!

Hej allihop! ♥
Sitter i skolan, och fick för mig att skriva lite blogg. Men vad får jag då se? Ett blogginlägg som ännu inte blivit postat. Nåja, ingen skada skedd. Jag publicerar det helt enkelt nu istället.



Sitter i skolan i skrivande stund trots att jag egentligen inte behöver. Gör lite småsaker i diverse ämnen, men det är mest för att få tiden att gå. Mitt egentliga syfte är faktiskt att vänta på gulleplutt som sitter i klassrummet bredvid. Hihi det är bara fotokursen som får sluta tre, resten av eleverna får vackert sitta kvar och jobba. Är det inte härligt så säg ;)

Mitt framsta tidsfördriv; Sketch up! Bilden här nedan demonstrerar vad man kan skapa.


Bild från Google

Kommentarer
Postat av: E - Bloggen om skönhet & mode ! - Tävling pågår !

Okej :)

2010-01-13 @ 12:18:51
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

åhh tackar :D

2010-02-01 @ 13:42:37
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback