Halleluja!

Hej allihop! Svettig och glad tjej här.

Kom just hem från dansträningen så nu är jag trött som en gnu. Men det är bara det att jag hade massor med sprall kvar i benen, så tog helt enkelt och jag trotsade mina trötta muskler genom att köra ytterligare ett litet danspass här hemma. Några situps följde också med av bara farten. Nu ligger jag på sängen och pustar ut, känner mig lagom duktig. Det är något magiskt med den där svettluktande gamla danssalen uppe på heden. Man blir så glad! Det är klart, tillsammans med alla härliga dansare och världens bästa dansfröken är det svårt att bli annat..

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen - ett antagligen ganska värdelöst försök till att komma i säng i tid för en gångs skull. Nåja, stay positive!

Imorgon är det..........



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback