Fröken städtant

Dagen har sannerligen gått i ordningens tecken.

Ytor har dammats, sminkpenslar har rengjorts, golv har dammsugits, hyllor har blivit uppsatta, smutskläder har blivit tvättade. Jag skulle kunna hålla på hela natten. Eller nja, där överdrev jag kanske en smula, men ni fattar grejen. Jag har varit utomordentligt duktig idag!! Tagit tag i allt det där tråkiga som man vanligtvis gärna smiter undan. Men inte idag. Idag har jag lekt städtant. Så, nu ska jag sluta tjata. ........men det var faktiskt asbra gjort............. bara så ni vet.



Nu tänkte jag hoppa in i duschen för att sedan krypa ner i sängen. Planen var att försöka lägga mig tidigt (kanske lite försent för det, men läs tidigare) ikväll.

Förresten hörni, skolan har kört igång. Det var bra, lärarna är duktiga och blablabla. Ingen vill ändå höra. Inte jag iallafall. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

du kan väl komma hit och städa också?

2010-08-26 @ 07:53:36
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

hörru ta och blogga nu brullan :D

2010-08-28 @ 12:10:01
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback