Somliga går med trasiga skor..

.. somliga skriver onödiga blogginlägg. Tjenamors!

Det var ett tag sen det blev en riktig update här inne känner jag. Kan min brist på motivation ha någonting med det att göra kanske? Antagligen inte. Skulle snarare gissa på lathet, då jag ett flertal gånger loggat in för att skriva, men slutligen gett upp och ätit en kaka istället. Tänk så det kan bli!

För övrigt kan jag tala om att projekt viktnedgång lyckades. Efter fyra dagars regelbunden motion och bra mat hamnade vågen på det gamla vanliga. Puh, tänkte jag och gick och vräkte i mig godisresterna från påskäggen ;)


Innan jag avslutar detta lilla inlägg vill jag passa på att ge Gina Tricot lite credit för att de lyssnat på allas klagomål och lyckats ordna till en ordentlig hemsida - utan lagg vareviga sekund.


Kommentarer
Postat av: En hästlös blomma

"men slutligen gett upp och ätit en kaka istället." Vilken härlighet!

2010-04-21 @ 21:54:32
URL: http://oakenscowl.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback