Helknäppt!

Jag sitter och pluggar intensivt inför engelska nationella. Inte underligt kanske, men vänta, det kommer. Jag sitter och pluggar...........med Beethovens melodier strömmandes från högtalarna! Är jag sjuk på något sätt kanske? Hm. Jag som aldrig brukar vilja lyssna på musik när jag ska plugga. Det blir så jobbigt att försöka ägna sig åt informationen då. Visst kan jag studera i stökiga klassrum, det har jag absolut inga problem med, men jag brukar ändå föredra att ha det helt tyst när jag sitter hemma för mig själv och ska koncentrera mig. Klassisk musik gick däremot utmärkt tydligen. Fungerar på nåt vis som ett lugnande medel mot min inre stress. Ett plåster för själen helt enkelt :)


Klick!
Beethoven – Fur Elise, Bagatelle No. 25 in A Minor (Beethoven)

Beethoven – Moonlight Sonata: Adagio Sostenuto

Jasmine + Beethoven = Sant?

Kommentarer
Postat av: cattiseriksson ♥

åh tack så mycket (:

2010-04-29 @ 17:12:12
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback