Chassit x3

Ser man på. Det har blivit en riktigt händelserik dag för mig. Jag har både hunnit med att skriva prov, fått naglarna fixade och genrepat inför hälsinge expon. Senare ikväll ska jag även ut och parta på tranan. Men om vi nu backar några snäpp. Jag ska alltså gå modell för balklänningar, och det är därför jag fått förmånen att få långa vackra fancy hollywood-naglar. Jag ska också få hår och smink fixat imorgon, då det smäller till på riktigt.

Fåse, vad mer.. Jo, jag har även införskaffat mig mitt första läppstift. Ett knallrött, näst intill brandgult. Precis så som jag gillar det. En maffig ring från Lindex fick också följa med i påsen. Och Hello Kitty-såpbubblor fniss. Man blir aldrig för gammal för att leka heter det väl ;)



Här har vi ringen, ja.


Och här är en suddig bild på nageldekorationerna. Sen påstår jag också att det är vackrare i verkligheten.


Och slutligen, en halv Jasmine! Tadaaaaaaaaaa!


Kommentarer
Postat av: mooukii

Fiiiiin blogg du har !:)



Ska vi följa varandra via blogglovin ? :) Om du vill det så säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig med :)



Kram / Mooukii's - fotoblogg :)

2010-04-17 @ 16:15:44
URL: http://mooukii.blogg.se/
Postat av: Cerise

Du är vacker

2010-04-25 @ 22:21:38
URL: http://cerisecatarina.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback