I <3 blogs

Nu väntar dubbellektion i programering. Inte direkt mitt favoritämne... Lyckligtvis skulle bli börja med något nytt istället för det där jäkla ceebot-programmet. Jag hoppar verkligen att det som vi ska arbeta med nu är roligare. Annars vet jag inte vad jag gör!

Ska snart kika in på alla bloggar jag läser. Det är uppe i runt 20 st nu ;) What can I say, I love blogs! Har ni nåt tips om någon intressant blogg så säg gärna till. Ju fler desto bättre hehe.







 Någonting för mig? ;>

Kommentarer
Postat av: Dahlöf

skönt utseende på bloggen, det påminner lite om våran tapet i hallen... ;> du tycker inte det är lite divigt att det står att du älskar din blogg? :D

2009-09-29 @ 17:40:44
URL: http://oakenscowl.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback