Guten nacht!

Ligger här i sängen och myser med B&J och film. Jag tror det är tredje kvällen i rad som jag försöker se Man on fire! Lyckas på nåt vis alltid att somna. Fast jag ska nog ta och ge mig snart den här gången också, börjar bli sömnig nu. Magen står åt alla hörn, fullproppad med både pizza, chokladpudding OCH glass. Ja, den här dagen har inte varit den sundaste om man säger så.. Jag får komensera det med att fasta några dagar. Tror ni det skulle hjälpa? Hehe, nej inte jag heller ;)

Dagens minihiss går till...........
snälla mammor.
Hon är så gullig min mor förstår ni - på alla tänkbara vis. Fy vad jag älskar henne!
Tänk på det! Visa era mammor den uppskattning de förtjänar. En dag finns hon inte längre, och då är det försent att ångra sig. Jag är själv inte den bäste på att berätta för min mamma hur mycket jag tycker om henne, men jag ska försöka bättra mig där. I ♥ MY MOM.

Nu säger vi godnatt för idag. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback