Outfit

Si goddagens! Hur är det med er? Med mig är det förträffligt bra för att vara en Söndag. Ni förstår, jag brukar aldrig ha ork till att göra nåt under denna hemska veckodag. Knappt klä på mig, om jag ska vara ärlig. Jag har egentligen ingen förklaring till varför det är så, men det är nåt speciellt med just Söndagar. Man blir bara så trött och det känns så värdelöst att ens försöka. Men inte idag, nej nej! Jag har hittills redan hunnit med att duscha, köpa ansiktsmask, käka på max, städa OCH greja mp3:n. Det är storslaget om man tänker på hur det brukar vara i vanliga fall. Senare ska jag dessutom ha myskväll med tjejerna.

Snodde ihop en söt outfit. Fast bröt av lite med hatten och skorna.
Det får inte bli alltför pluttinuttigt. Inspirerad av Chloë Sevignys stil.



Klänning - Topshop
Hatt - H&M ( Denna sötnos är på väg hem till mig ;) )
Skor - Forever21
Armband guld - Forever21
Armband svart - Topshop

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback