Klädsnack

Apropå ingenting glider jag numera omkring i en fräck kavaj modell större. Fräsiga axelvaddar har den också. Vråltuff är den helt enkelt. Och tänk då hur läcker den skulle bli tillsammans med en liten klänning och killerheels! Watch out partypeople, here I come! ;) Nu till hösten ska jag införskaffa mig en massa härliga kläder i mörka färger. Eller förresten vad säger jag, då behövs det ju verkligen inte införskaffas någonting! Det är snarare ljusa färger det är brist på i min garderob.. Svarta plagg finns det gott om (y) Äh, lite nytt är alltid trevligt, eller hur? Satt och klickade hem ett och annat plagg för en liten stund sen faktiskt. Tja, det får räcka som uppdatering på modefronten. Tänker gå och tvätta av mig sminket och krypa till sängs nu.

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godnatt :D

2009-08-15 @ 00:26:57
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback