Rutten fisk, blä

Godmorgon bloggare! Men vänta nu, jag får en liten känsla av att den hälsningfrasen inte riktigt passar in.. Klockan är strax fyra, och jag har faktiskt varit uppe sen tio imorse. Väldigt duktigt av mig, jajemensan. Låt oss istället säga god eftermiddag. (Ja, det lät bättre.) Jag kom nyss ut ur duschen som ni kan se. Har varit snäll och klippt gräs. Eller, snäll och snäll.. Jag gör det ju mot betalning förstås ;) Ska ta och göra mig iordning nu för att senare bege mig till farfar på surströmmingsmiddag. Det ska bli riktigt trevligt tycker jag, fast jag hade gärna skippat surströmmingen.. Rutten fisk, nej tack. Skriver antagligen nåt inlägg när jag kommer hem, och har ni riktig tur så kanske jag tar mig an utmaningen att fixa till min blogg ;D


HEJDO!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback