Kaos

Det är några grejer jag skulle behöva hjälp med!
Hjälp uppskattas något enormt!

1. Jag skulle ändra typsnittet på alla inlägg. Då blev allting stort istället.. Har inte rört några siffror eller någonting tror jag. Endast grejat med typsnittet! Hur ändrar jag tillbaka detta? När jag går in på stilmallen och tittar så står det att texten ska vara 11px. Det är den ju verkligen inte..

2. Oftast när jag lägger in bilder i ett inlägg blir typsnittet något helt annat än vad jag skrivit i stilmallen att det ska vara. Varför då? Och hur fixar jag det? HAR LYCKATS GREJA DET!

3. En liten rosa ram ploppar alltid upp runt bilderna, men försvinner efter en liten stund (tack och lov). Det skulle också behövas grejas.. FIXAT

_Desperat behov av hjälp hörni_

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback