Fult bloggutséende

Fyfan vad trött jag är på bloggens utséende nu. Det ser ju ut som skit, och jag har aldrig ork att försöka fixa till det på riktigt heller. Sen att det har blivit så att bokstäverna har bestämt sig för att vara enorma hjälper ju inte direkt heller. Fasen, jag borde ta och sätta det här på min "to-do-list". Man har ju inte direkt någon lust att gå in här och skriva nåt när man bara blir deprimerad av att det är så himla fult.. höhö. Tyvärr ligger inte detta etta på min lista just nu, så tills vidare tänker jag ignonera problemet och klicka igång en film istället. Hejdå hörni ;)

Kommentarer
Postat av: airy*

Nej den ser verkligen inte ut som skit, jag tycker du har en fin blogg! :)

2009-08-29 @ 13:03:10
URL: http://airy.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback