Bedårande rosettfrisyr

Hej sötnosar. Kom nyss hem från affären. Men det var inte vad jag har gjort idag som jag tänkte skriva om nu. Nej, nuvarande inläggets ämne är damdamdam.. HÅR! Tidigare idag såg jag en video om hur man gör den omtalade rosettfrisyren. Nå, visst kan man fuska med löshår som Lady Gaga här under alldeles säkert gjort, men ska det vara så ska det vara ordentligt tycker jag. Därmed tog jag saken i egna händer och bestämde mig för att testa. Hur svårt kan det vara liksom? Hm, lite svårare än vad jag trodde när man inte har jämnt och långt hår.. Dock skulle resultatet säkert bli bättre ifall jag hade tillgång till hårnålar, vilket jag i detta fall inte hade. Egentligen var det inte alltför avancerat, så jag rekomenderar er att åtminstone testa en gång. För lyckas man så har man ju en jäkligt fräsig frisyr sen. Lika vacker till fest som till vardags :>

 
Snygg tjej, jajemen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv; Haha, önskar jag hittade rätt mössa! Hade varit ett under x) Hittar alltid något fel på dem, och mössor är otroligt bra att gömma håret i ibland! :D

2009-08-15 @ 17:01:09
URL: http://vivalasofia.blogg.se/
Postat av: Em

Hej! Allt bra ? :)

2009-08-15 @ 18:21:25
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja! Jag älskar den frisyren! Ju fler rosetter desto bättre liksom... Jag har rätt kort hår men testade ändå för ett tag sedan och det blev allt en liten rosett uppe på huvudet trots allt. ;)

2009-08-18 @ 09:18:40
URL: http://enettaiparis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback