Brrr sa Kasper

Vad roligt att se att ni hänger kvar och kikar in ibland. Det är så mycket roligare att logga in och skriva då :)

Var på god väg att bli tvungen att dansa i iskallt regn, men jag klarade mig ifrån det i sista sekund. Tur, hade inte varit skönt att ha shorts och linne i piskande regn. Tycker det var jättetråkigt att det skulle regna särskilt idag när det hände så mycket roligt på stan. "Gymnasiet på stan", dvs sång, dans, mat etc och marknad. Jag och Johan var ner en sväng efter skolan ändå, men det mesta av "gymnasiet på stan" hade packat ihop och begett sig hemmåt. Så vi gick till marknaden istället, men det var som vanligt inte så mycket att se där heller.

Johan fick för sig att han skulle prova en klänning. Tyckte det var fint jag! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

VAD FIN DU ÄR JASMINE

2011-06-20 @ 14:27:21
Postat av: • Josefine •

haha. Kul ju

2011-07-04 @ 16:34:47
URL: http://ordmotord.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback