God förmiddag

Hej.
Som vissa av er säkerligen märkt så blir det rätt stora glapp mellan uppdateringarna. Har fått en del pikar om att jag borde gå in här och skriva oftare, men det finns ju så mycket annat roligt här i livet att syssla med. Ta en joggingrunda i solskenet till exempel. Eller varför inte ägna sig åt dans några timmar per dag? Det är iallafall vad jag gjort under min frånvaro.

Häromdagen gick jag och funderade på vad mycket knasigt jag håller på med om dagarna. Tänkte att ni skulle få ta del av två av mina egenheter nu. Så här kommer de:

♦ När jag är ute och går brukar jag sjunga för mig själv. Högt också! Samtidigt ber jag till gud att ingen människa ska komma bakifrån och överraska mig och min skönsång. Detta förekommer även när jag åker moped.

♦ Jag tycker inte alls om att gå igenom gångtunnlar. Tycker det är extra obehagligt när det är mörkt ute. Detta beror på att jag en gång såg en film då det stod kannibaler på en bro som släppte stora stenar i huvudet på folk som gick under broarna. Jag föredrar att behålla mitt huvud helt.



Still alive!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback