Som jag har längtat


Imorgon bär det iväg mot destination Stockholm!

Helgen kommer bland annat att innehålla disco, brännboll, picnic, dansuppvisning, grönalund och det alldeles självklara; shopping! Jag är på jakt efter två specifika föremål, resten får komma eller gå som det vill. Det första föremålet är Michaela Fornis underbara bok "en bok om kärlek". Har många gånger muttrat över att den inte står i min bokhylla.

Det andra är en hatt. Ett fint plommonstop som jag varit på jakt efter minst lika länge som boken, om inte längre. Det ska bli så himla roligt att åka iväg med det härliga dansgänget, can't wait.


Kommentarer
Postat av: Malin Olofsson - Frisörelev

Tack fina Jasmine! :) kul att du är med och tävlar!

2011-05-25 @ 18:28:42
URL: http://maalinmaria.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback