Nya prylar

Tänkte för första gången vara ordentlig och visa er vad jag har handlat. Tyvärr blev bilderna inte särskilt storslagna i ett mörkt rum och sådär, men äsch. Så petnoga är det väl inte.

Alltsammans kommer från Gina Tricot, H&M, Glitter och Ikea.



En tjusig småblommig kjol. Passar utmärkt till varma sommardagar.


Ett enkelt baslinne. Är så himla dålig på att köpa baskläder, men har faktiskt blivit bättre på det på senare tid. Har helt enkelt tröttnat på att stå där utan att ha något att ha under t.ex. tjocktröjor.


Skinndetaljer på axlarna är stiligare än bara vanligt randigt tycker jag.


Urhäftiga hängselshorts. Har varit på jakt efter ett par sådana hur länge som helst!


Turkost till silver är så fint tycker jag.


Mitt första par jeans på flera år! Har tyckt att inga passar på mig, och att det är obekvämt och uscha. Men nu så fick jag ett ryck och provade ett par, och de satt så himla bra. Så ja, numera äger jag alltså ett par jeans. Hög midja och slimmade ben, precis så som jag vill ha det.


En ny kajalvässare har jag varit i behov av länge, så det var dax nu tyckte jag. Likaså strumpbyxor. Örhängena var bara för fina för att inte få följa med hem.


Bättre bild på de gröna (observera gröna! inte vita som alla andra har. Färg ♥) fjäderhängena.


Vi var in en sväng på Ikea också. Och Ikea utan nya fina ramar går ju bara inte.


Smart förvaring tycker vi om. I dessa ska jag gömma allt smått som ligger och dräller här och var.


Och till sist, billiga stift från Biltema. Absolut behövligt om man går i skolan och skriver mycket.

Sen köpte jag också en glasburk från Ikea, men den glömde jag ta kort på. Det får gå ändå.

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Fin blogg , vad gör du :)?

2011-03-16 @ 23:14:16
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: emma

jaa jag läser hennes blogg lite då och då. :D tycker den är riktigt mysig. btw, toppfina grejer du inhandlat. :)

2011-03-17 @ 15:57:14
URL: http://emmasvensson.blogg.se/
Postat av: Maliin

Kolla, söta örhängen! Jag känner igen dem!

2011-04-10 @ 17:23:00
URL: http://malinfogeby.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback