I farten

Godmorgon sömntutor!

Just sitter jag i en bil på väg mot storstaden Stockholm. Som jag skrev tidigare så blir det alltså inga fler blogginlägg under helgen, men eftersom jag är så snäll så tidsinställde jag detta åt er. Kommer tillbaka på riktigt på söndag.

Så länge visar jag er ett gäng bilder som jag gärna skulle rama in och hänga på min vägg:


Har för mig att texten betyder ungefär: "detta är inte en pipa".


Katy Perry, alltid lika tjusig. Jag bara älskar henne, allt hon gör är så pangbra!


En ung Angelina Jolie. Tycker fotot ser så gammaldags och enkelt ut.


Ett träd fullt av fåglar. Enkelt, men ack så fint.


Den bilden (ur filmen Tangled) blir jag så glad av att se på. Den har en magisk känsla över sig.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback