Peppad till 1000

Ikväll har jag googlat träningstips och letat inspirerande bloggar. Och tänk vilka fullträffar jag fått! Är jättepeppad på att börja träna regelbundet och få lite struktur på det hela. Tidigare när jag varit på gymmet så har jag bara sprungit på löpband och liknande konditionsgrejer och kört maskiner på måfå. Men för ett tag sedan började jag intressera mig för träningen och började därefter ibland följa min vän Jakobs träningsschema (så att han kunde hjälpa mig och sådär). Har sen dess märkt skillnad på både styrka och uthållighet, och det är verkligen jättekul. Man blir ju peppad på att fortsätta träna när man märker resultat.

Så ikväll har jag spenderat lite tid med den här (jättebra) videon. Hittade den hos Amanda, som för övrigt är en stor inspirationskälla för alla träningsintresserade människor. Hon skriver bland annat om sin egen viktnedgång och ger samtidigt tips och råd till andra som av någon anledning tränar. Hon är verkligen duktig på det hon gör, så kika in hos henne vetja!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback