Full rulle

Tänkte att jag skulle sammanfatta mitt lov (hittills) lite snabbt.

Jag fikat en hel del med vänner, sprungit på stan, varit på party, umgåtts med pojkvännen, lånat en hel drös med böcker och städat. Jag har med andra ord haft fullt upp. Imorgon är faktiskt den enda dagen på hela lovet jag inte planerat att göra något särskilt. Antagligen så blir det väl en del packning eftersom jag åker till Stockholm över helgen. Ska bli jättekul tycker jag. Får väl se hur mycket kläder och annat strunt jag kommer hem med efteråt he-he.

Med andra ord kanske ni inte ska räkna med någon uppdatering härifrån under fredag till söndag. Men vi hörs som vanligt efteråt såklart.

Japp! Så var det med det.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-12 @ 22:14:39
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback