Dör en smula

Hej kompisar! Nu är jag tillbaka igen.

Igår kväll när jag som vanligt inte ville gå och lägga mig i anständig tid så passade jag på att se The Tourist i min ensamhet. Och med det sagt vill jag påpeka två saker.

För det första blev jag helt betagen av Angelina Jolies skönhet. Hur kan man vara så fin, är det ens fysiskt möjligt? Nog för att hon alltid brukar vara vacker, men i den här filmen slog hon alla tidigare snyggisroller med hästlängder.

För det andra blev jag väldigt frustrerad av slutet. Nu ska jag inte förstöra för er som ännu inte sett filmen, men är det någon där ute som förstår hur det hela gick till så är ni väldigt välkomna att kontakta mig och förklara. Alltså jag förstår ju det uppenbara, men bara inte hur det går ihop.



Ögonsminket, håret, klänningen, örhängena, de röda läpparna. Allt är perfekt!


Man dör ju bara.


Kommentarer
Postat av: Elise

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 01:53:13
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Jasmine svarar:

Tack så mycket Elise! Jag har designat den själv :)

2011-07-20 @ 13:24:44

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback